Beek en Donks Gemengd Koor

Vrienden

Sinds 1978 zijn de Vrienden van het Beek en Donks Gemengd Koor actief. Het doel van deze vriendenclub is gelden bij elkaar te krijgen om het koor in de gelegenheid te stellen eens iets extra’s te doen, bijvoorbeeld voor de aanschaf van muziekstukken, vernieuwing van de uniformen en een bijdrage in de kosten van concerten. Tijdens het jubileumconcert op vrijdag 27 oktober 2000 bood Ad van der Putten, namens de Vrienden van het Beek en Donks Gemengd Koor een nieuw vaandel op standaard aan. Het vaandel is gemaakt door de zusters Trappistinnen uit Berkel-Enschot, naar een ontwerp van André van der Putten.

Wilt u lid worden van de vriendenclub, neem dan contact op met Rina van Zeeland:(0499-461762), rinavanzeeland@hotmail.com

• Beek en Donks Gemengd Koor

• Secretariaat: C. Dekker